20 March 2014

kehidupan

assalamualaikum w.b.t

agak lama menyepikan diri...banyak masa tetapi untuk menconteng di laman ini sepertinya tiada masa...kebetulan laptop ini pun bikin panas. sekelip mata masa berputar...ternyata tinggal beberapa bulan sahaja lagi aku akan bertukar status kepada isteri orang..persoalannya bersediakah aku dan bersediakah si dia dalam menempuh kehidupan mencabar akan datang?? aku berharap aku punya kekuatan untuk menempuh alam baru dan jugak kekuatan untuk cabaran yang akan datang.. aku tidak hanya berharap si dia menjadi yang terbaik buat aku tetapi aku larh yang akan menjadikan setiap yang berlaku itu adalah sebaik perjalanan kerana segalanya bermula dari diri sendiri.. buat si dia berikan aku masa untuk memberpaiki dan menjalankan kehidupan seharian dengan seadanya dan terbaik untuk masa hadapan kita kelak.. aku jugak punya perasaan takut akan kehidupan yang tidak pernah aku jalani tetapi aku berharap bakal mempersembahkan hanya yang terbaik untuk kehidupan kita kelak. berikan kau dan aku masa untuk memperbaiki diri masing². ku berserah hanya padaMu Tuhanku. aamiin.

No comments:

Post a Comment