12 September 2012

anak bulus.!! part II

petang marin bawak anak kuning g jumpa doktor kat jabatan haiwan. sian tengok dia tak lalu makan, minum pun tak nak. masa sampai kat kaunter pendaftaran tu, ramai plak staff kat jabatan tu mengerumun c anak kuning.comel bagai plak kan komentar mereka. ada plak tu siap nak angkat lagi anak kuning dari dalam raga. lepas je sesi pendaftaran, pembantu perubatan kot yang datang ambik c anak kuning.. dorang bawak masuk je anak bulus aku nie pastu tinggalkan aku terkebil² sorang diri depan kaunter tu. cinabeng sungguh.. semua staff yang dok kerumun tadi pun sama,lesap ikut pembantu tadi tu. dah aku plak yang cam orang dah tak betul sal diperlakukan sedemikian rupa. KEJAM SUNGGUH MEREKA. tapi Alhamdulillah anak bulus aku tak mengalami kecederaan yang serius. ingatkan patah ke kakinya. mungkin dia d x-ray kan kat dalam tu.... o.O cuma luka je. besar plak luka yang aku tak taw.. ohoooo.... dah kena bagi ubat luka je... nasib kau baik anak kuning. tak patah. kalau patah, dah kena simen. hahahaha.....
 
 anak bulus kuning lepas kuar dari bilik rawatan ngan ubat lukanya... malu lettew sal jumpa aweks². hahahaa~



#semalam aku bawak kuar anak bulus nie,selamba badak je dia nak kejar kumbang kat depan dia. cehhh..!! betul² degil & nakal kamu yah.!!

No comments:

Post a Comment