31 January 2012

BUNGA API.

suka melihat kesenian bunga api. hanya dapat dilihat pada waktu malam. tulisan aku bermotipkan "kenapa perlu sakaikan diri kamu andai aku sakai pada keindahan seni bunga api..??"  urff.... aku sangat tacing malam nie sebab orang menganggap aku setengah sewel kerana sakaikan bunga api. ya... aku sakaikan bunga api. leka pada keindahan yang dihidangkan. sanggup berlari ke tepi tingkap semata-mata untuk melihat keindahan itu. dan akan tersengih seorang diri pabila dapat melihat pada kesenian itu. juga akan memuncongkan mulut itik andai sekadar mendengar bunyi dentuman bunga api. satu yang kamu2 sekalian tak memahami akan bunga api. 

SENI ITU INDAH BILA TAHU MENGHARGAI . ~


#tacing pada tengahmalam ini kerana BUNGA API telah disalahertikan keseniannya.~

No comments:

Post a Comment