09 August 2011

terlebih bidang.!!

 salam....

wahhh... bersalam bagai plak aku ari nie.. harus lerh kan... tapi ari nie je kowt baek.. hahaha... k arh aku nak street tu da poin nie. aku rase aku dah sah2 terlari bidang n yang terbaru terlebih bidang. cam siot je kan ayat aku tu. maw tak nyer... aku kos mekatronik pahtu praktikal kat jabatan kajicuaca. takpe lagi kowt sal aku dapat masuk bahagian alatan dan penyelenggaraan. ade larh sket kan tapi bagai nak terberak mak bile dapat taw bidang nie tetap tak same.. huhuhu... T_T  ye larh...aku kene belajar sal nak kalibrasikan tekanan, belajar sal kelembapan udara n yang terlatest sal hujan..yang sal tekanan n kelembapan udara tu siyes aku tak paham.. siyes *muke siyes okeyh.!!. pahtu bos aku merangkap ketua bahagian alatan pown bagi arh tugasan yang kire paling senang arh bagi aku *aku bantai je ckp senang. die swoh aku belajar plak sal tipping bucket. wawawa... mule2 aku memang nak nanges. harus larh sal aku tak taw... *siyes okeyh aku x taw.  tapi dalam pada tu aku belajar gak lerh. LI nyer pasal aku ikhlaskan aty belajar mende baru dalam idup aku.. hehe... Alhamdulillah... aku dah boley wat kalibrasi sengsorang tanpa bantahan. hahaha... plak tu staff kat sini seap swoh aku tolong dorang wat keje nie plak. *bangge seyh... daq bwu bljr n dowg swoh wat keje walawpown aku taw dorg nie malas nk wat kije.teetttt... k lupekan hal tipping bucket nie. aku malas nak panjangkan citer nie. aku nak pokus sal terlebih bidang nie... nape aku cakap terlebih bidang..?? harus larh mak sentap nak... maw tak nyer.... ade ke patot staff sorang nie.. *yess..die dh blah...hahahahaha.... die watpe taw tadi..?? die nak isi borang cuti kat tenet jabatan nie. k abaikan gak... aku plak dowk arh tempat aku wat keje nie. *aku de keje okeyh td sblm die wat aku hangen!!  die panggil lerh aku tadi..

staff : jehan...klu nk taw CRP nie utk kte nyer cuti trkumpul. nie sume utk pegawai2 kte. klu kte x amek cuti,j btn akn byar max utk jmlah cuti tu. *aku x hengat CRP ke CPR
aku : owhh....*sambil wat mke blurr...layak ker aku taw...?
staff : tgk nie... sayer dh kmpul cuti sbyk 113 ari n bla...bla...bla...
aku : owh.... *sambil amek leptop n wat mke hangen.
staff : bla...bla...bla...
aku : *lalalalalala....... (bangkai x perangai aku...?? hahahaha)
staff : abg nur jehan keje swasta ke kerajaan...??
aku : haa...?? err....askar *arh sudah.. sebok plak.ade kne mengena ke..??
staff : owh.. klu askar sayer x taw plak dorg kre cuti mcm mne...*pahtu die belek2 pe tah kt komputer ceq loud.
aku : ..... *mood cm nk lempang kuku je..!!!


aku memang hangen lerh kalau owg yang tak gheti nak paham2 en...?? bagi aku diz bullshit memang takde kne mengena pown ngan bidang aku okeyh.!! staff yang nie memang slalu wat aku hangen tahap nak maki je.. maw tak nyer... kadang2 tu die boley seap tanye aku kawasan umah aku tu dekat ngan loji besar lerh, dekat ngan angkasapuri lerh. pahtu seap tanye lagi bas nak g sinun no bape ea..?? ehh... hello.... aku dowk sini bukan setaun okeyh.. bukan gak 5 bulan okeyh.. aku bwu dowk cni tak sampai 2 bulan lagi kowt.. hangen je aku taw...!! aku jawab mane yang aku taw je larh. kadang2 die nie bley tanye soklan yang bodo gitu... contoh..
 
staff : jehan.. dtg cni ble ea...??
aku : haa...?? dtg cmne 2...??
staff : takk.... dtg cni ble...??
aku : owhh... 4hb *aku jwb ngan konfiden okeyh.!!
staff : eh... bkn ke 4hb ari ahad..??
aku : ... (arh sudah.. die tye aku dtg mne plak nie..?? aku msuk opiz nie kn 4hb julai)
staff : ~jln g tgk klnder~ haa....4hb kn ari ahd. nape nk dtg ari ahd...?? jgn dtg ari ahd ye..  senin bwu opiz bkak...
aku : owhhh..... *sengih je.. huhu.... ckp lerh dtg pas cuti rye mangkok...!!!

ko tengok... maw aku tak hangen... nie bwu ari nie nyer situasi bodo aku bgtaw... yang sebelum2 nie banyak wooo...... kire aku nie memang malas arh nak nyembang ngan die. aku kalau bley nak saje ngelak dari die nie... hehe... jahat kan aku tapi lagi elok aku wat camtu.kalau tak lagi haru owhhh... hahahaha.....

sekian saje dari aku yang hangen... motip di sebalik citer nie ialah harus lerh kite memaksimumkan jati diri ye... hahahahaha...lolz.... :p


~nUr_nana~

No comments:

Post a Comment