30 August 2011

~SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI~

selamat hari raya aidilfitri buat semua... pagi tadi aku keseorangan di rumah sewa mendengarkan takbir raya...huhu... takde arh sedih sangat pown tp still rase sedih. tapi sekarang aku berada di LCCT menunggu penerbangan yang dijangka pukul 5.10 pm..hehehe.... tak sabar nyer nak balek kampung halaman. semua orang pown sebok tanya aku balek ke tak n jawapan aku,aku tak balek...*yang ado... padahal aku nyer flight petang nie. so tengok arh muke orang yang tak sabar nak balek kampong nie.. hehehehe....





tadaaa....nie arh muke owg yg x sabar ue.. kontrol x exsited konon padahal dlm aty ase nak masok dlm plait ue je...hahahahaha~


so....sebelum aku memasukkan diri ke dalam 'burung besi' *eh...ape bengap bahase aku nie. aku sekali lagi ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri pade semua. makan banyak2 ye raye nie.. daa..... =)





~nUr_nana~

2 comments: