01 August 2011

pes day pose...

ari nie pes day pose..aku tak saho pown..huhu....aku memang tak saho pown kalau tyme pose nie...dah besa kowt..tapi yang mengkompiuskan diri aku sebenar eh aku tak taw samada tempat aku pektikal nie cuti ke tak sal setaw aku kalau kat melaka nu kompom cuti.so aku pown bangun lerh cam bese pahtu mandi2.tyme mandi pown aku sempat pk cuti ke tak nie...laz2 aku wat keputusan sendiri iaitu g je keje pahtu sat g kalau tempat keje ue cuti aku taw lerh jabatan ue cuti...hahahaha...hebat tak pemikiran sempit aku nie?so mse naek baz,on de way nak g stesen lrt pown aku wat muke konpius.konpius okeyh..kau ade...??haha...dah sampai kt stesen lrt aku selok beg carik duet syiling,beli tiket,tunggu lrt pahtu wahhh...dah sampai kt tempat yang dituju...aku pown jalan slow gaban sambil wat muke konpius aku.sambil dalam aty bermonolog "arh..kalau cuti pown gad ue msty bgtaw nyer arh.." so aku pown jalan je n muke aku ase2 ceni kowt...


*asal aku ase cam pelik semacam nie..??konpius2....*

aku jalan punyer slow gaban pahtu sampai lerh dpan gad tapi tyme ue aku dah tak pk pape pown sal cuti bagai nie sebab aku nampak ramai gak staf yang masok sane.bile aku lalu je depan gad ue,die pown tego arh,awat aku cam takde semangat.seap cakap lg tak payah lerh ikut letih 2..wahhh.....letih...??mak tak letih nyah..mak cume konpius je...hahaha...*yang ado...aku g arh tam print*thumb print okeyh!!*  pahtu naek arh g opiz aku.*opiz syiak*.n sampai opiz aku tengok ceq paul dah ngadap komputer die datz mean x cuti lerh...hahahaha....*weyh2....sengal tak aku....hahahahaha........aku pown dowk lerh sambil pk nak watpe je nie en...??aku pown tak tunggu lame pahtu pe ag..on lerh laptop aku yang tak seberape nie n mule arh aku ngarut kat belog aku nie...hahahhaa......weyh2....aku igt nak jumpe penyelia aku lerh.de mende yang tak  selesai antara kami...haha...bagai lerh ayat aku nie.aku de keje lerh.haiya....asek on9 je ble tyme keje nak seap...huhu....

No comments:

Post a Comment