24 July 2011

situasi sabtu

Aktivi sabtu aku setelah memulakan kehidupan di Kuala Lumpur dan tidak berteman adalah seperti

ONLINE














Inilah aktiviti aku seharian sehingga aku merasa bosan....kadang2 sampai terlelap depan laptop..hihi...padahal tak ada yang menarik pun tapi untuk menghilangkan kebosanan dalam diri,maka sesiapa yang mengenali blAck hEart di facebook akan sentiasa "HIJAU".hahaha... :p sambil online kita minum dulu.... ngeee...... :)


MILO!!
















Ini antara kegemaran aku dari kecil sampailah sekarang.sebelum aku bancuh air panas,aktiviti wajib aku adalah meratah milo..hehe....sedap kot...yang tu korang kena cuba sendiri lah..hehehe.....

TIDUR











Bila dah melalui tahap kebosanan yang teramat melampau nie lah aktiviti seterusnya.tidur sambil peluk bantal.kalau takde bantal sah2 tak boleh tidur.kalau aku tidur tempat orang,sweter aku lah yang jadi mangsa.hehe....orang cakap tabiat dari kecil memang susah nak ubahkan..??aku dah berapa kali nak ubah tabiat2 yang tak berapa nak elok nie tapi sangat2 tak berjaya. ;)





alangkah indahnya kalau aku ada kawan2 di sini kan...??
















 Boleh buat macam nie... :) gembira sangat....... ^_^  tak pun boleh g makan2 ngan kawan2 macam nie.......













Kenangan makan pizza kat tampin..hehehe....best owh......bukan pizza tu yang best tapi kawan2 yang buatkan suasana tu best..hehehe....trimas kawan2...rindu korang semua.. :')

Tapi dalam banyak2 hal aku paling rindu dengan dia nie....sangat2 rindu.teman sebilik aku.sob3...... :'( tak sabar nak tunggu dia datang sini...*not...akk tunggu not aw..hehehe....bosan seyh d0wk cni s0wg2 :'( *


~nie lah kawan aku yang paling aku sayang.blurr...sengal...tapi baik hati..hehehe....kredit untuk CHE NUR SHAZWANI bte CHE KAMARUL MAHAYUDIN. =)


~ Kehidupan tak seindah yang kita harapkan. Sentiasalah bersyukur dengan apa yang ada dan jalanilah kehidupan itu seindah yang kita mahukan. Teman2 silih berganti tetapi hanya segelintir yang akan menemani kita di kehidupan sedih kita. Aku sangat menghargai seseorang yang hadir di saat aku memerlukan teman bicara, di saat aku melalui kesedihan hati dan di saat aku melalui hari2 yang membosankan dalam hidup seperti sekarang. Seseorang yang sangat rapat denganku, yang akan mendengar semua keluh kesah aku, kegembiraan aku, kemarahan aku. Itu yang aku panggil SAHABAT SEJATI. Untuk dia yang aku panggil sahabat sejati terima kasih kerana sentiasa ada untukku...sayang kamu SUHAILA KASSIM. much2 more love.....hehehe...... =)

No comments:

Post a Comment