27 July 2011

sabahan

nape aku post entri camni...??sebab aku orang SABAH.harus lerh bangga seyh n ko tak payah lerh bajet nasihat aku even ko pown tak bape nak betul as a....uhfff.....tanak lerh aku sebut.sensitiviti kowt...but y u sleng ada key el sket...??sebab aku berpegang pada "DI MANA BUMI DI PIJAK,DI SITU LANGIT DI JUNJUNG" --->asalkan kita taw jaga diri n kita taw asal usul kita.


yess....aku bangga seyh sal aku salah seorang dr 30% suku kaum bisaya yang terdapat d SABAH.tapi kalau ko nak aku begayad bisaya,mintak maaf lerh dari ujung obuk sampai palad gakud sal aku memang tak reti sangat cakap bisaya..hehehe....harus lerh tak reti sal mak aku ngan bapak aku bila marah aku je baru dorg nie cakap bisaya.eh....jap2...mak aku je larh yang slalu cakap bisaya bila dia marah.pahtu aku ngan selambe badak n gaban porenges mula arh wat muka kentaki fred ciken sal aku tak faham...*yang ado....*


~nape aku post bagai takde idea...??harus larh sal aku ketandusan idea untuk membebel....owh....hujan yang turun...bagaikan mutiara....bla...bla...bla....sedikit sebanyak kesengalan aku dah bekurang sket sal aku sorang2 dowk key el nie...hehehe....~

No comments:

Post a Comment