29 April 2011

tajuk : no title k...

 
amek kt DM tp ta mam ag p0wn...huhuhu~


batu semban....hahahahahah~



megi nan teh n0n0t...heheheh.. ^.^
  

megi nan milo aku plax....hahahaha.... :p




alamaks...nmpak peha n0n0t...s0wi n0n0t...ta sengaje....hehehehee.....
sian aku an kne cubit nan dabit....motif pic...??sajew jew p0wn ngep0s...na tayang lebam yg selittle bit ue...wahahahaha.....lol..... XD

serabut gilew....!!!!huhuhu.......

natang kesayangan aku....maus...wahahahahahahaha....lol.....

' kasi clear '





---> tyme nie aku da b0san gilew k0wt...da ta taw na watpe..so aku snap jew larh pew yg aku ase aku na snap...ag plax aku maen game pishh2 ue wat saket aty jew...dew plak aku bela2 pishh ue,duet da ribu2 pahtu aku g beli 1 natang nie taw2 die g bun0h sume pishh aku...lahabau t0l lerh natang ue...wat saket aty jew...!!! so...sape2 yg ade game ue baek larh ta pyah maen...nanti k0wg sume sewel cam yg create bl0g nie...hahahahaha~




No comments:

Post a Comment