12 March 2011

aku da b0san!!!!

waaaa.......aku ase lapa plak mlm2 nie....na mam tade pape na d kunyah..huhu...num ayer 0 jew larh...huhu.....ble da b0san thp hangg0k maka aku p0wn wat lerh keje nget sket...na taw ker...??nyeb0k jew larh....huhu.....


ank ceq hassan da jd ceni plax







tadaaa......nie lerh hasil nyer...hahahahahahahaha......tahap gilew k0wt sal de kelaparan di sini....ase2 kl0 mak mentua nen0k tek0jut badak ta....??k0mp0m lari ta ckup tanah nie...hahahaha.....

nen0k pew jew nie tah....











yg nie cane plax....??humang aih....dasar lap0 beben0 da nie....plishh lerh.....da ta taw na watpe la nie...mmbe plax g p0gram ank angkat....aku....??ta k0se na ikut natang2 cenggini nie.....wat nyemak umah 0wg jew..tang 2 aku taw lerh...hahahaha.....da larh msk megi p0wn mntk aj0 bkas pkwe...hahahaha......k0je gile sume nie....






err......aku ase klu aku lme2 ag ngadap mnde nie k0mp0m aku jd sewel jap ag....s0 sbl0m aku sewel 0r sape2 sewel baek aku blah cpat2 an...?hahahahaha......aku na jjln jap..jln2 cri mkn plax.....wahahahaha.......lapa..........!!!!!!!!!!!!!

~peace n0 war~
daa sume.........PEACE N0 WAR..............

No comments:

Post a Comment